Hilda Eriksson

2012-12-30
15:49:09

Snart är de nytt år

Tumblr_mfs4ldjhqh1s1lujqo1_400_large
God Eftermiddag! Vaknade runt 10 idag, sent för att vara mig! Drog ut på en 40minuters powerpuls över isen. De var halt som satan, men jag lyckades att hålla mig uppe. Sen drog jag och mamma på storäventyr till Ica Maxi. YaY. De var mitt äventyr för den här dagen de. 
 
30-12-12_-_1_large
Haha söt! Jag la ut en bild på min katt och #cat under bilden på instagram. Fick några likes tro de eller ej haha. (Min katt är uppenbarligen inte så ful;) Jag tröck på några av personerna som likeat bilden, å typ alla var KattCreeps! De finns människor på instagram som bara lägger ut bilder på sina katter! Iförda olika udda klädesplagg! Creepy! Haha. Typiska kattkvinnor...Haha. Näj. Men så ni vet så är inte jag ett KattCreep. Jag har bara lagt ut typ 3 bilder på min katt. Och dom hade typ. 4034023 bilder eller nått. Inte för att jag på nått sätt dömmer folk som gillar katter. Nej. De är bara de att jag är allergisk mot dom. Tror jag. Asso Katterna. Inte människorna. Haha. SKummy. 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: