Hilda Eriksson

2012-12-29
22:03:22

Suck

Alltså. De är säkerligen inte bara jag som sett den sista Twilight-filmen. Men är de bara jag som reagerar på att alla kvinnors ben är så förbenat smala. Och desseutom sjukt långa! Benen bara måste vara redigerade! För ingen av skådespelarna har sådär smala ben på några andra bilder utanför filmen. Och Elizabeth Reaser, "Esme" är ju ett par barre, och är i väldigt bra form, men hennes ben är långt ifrån trovärdiga i filmen. "Alice" och "Bella" har båda smala ben i verkligheten men de ser ändå inte normalt ut. Jag undrar verkligen om dom har redigerat de, och varför man då valt att göra de i en film som så många unga kvinnor ser på. De är lite knasigt. 
Men va vet jag. Alla kvinliga skådespelare kanske fick för sig att börja med Gi metoden under inspelningen.^^
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: