Hilda Eriksson

2013-12-30
11:17:53

Tråkig info

 
I bristen på idéer kör jag en sån här i år igen

Hur har ditt 2013 varit?

B.r.a för det mesta. Dock har jag kämpat en hel del mer än vad jag brukar göra annars. Att leva The life of Hilda är inte alltid så glamoröst som jag skulle önska. 

Vad är din största framgång 2013?

Nördigt nog måste jag säga att jag är riktigt stolt över att jag på ett halvår, denna tid på gymnaiset lyckats höja mitt kassa betyg i naturkunskap till ett B.

Vad spenderade du mest pengar på?

Jag lade mest pengar på en ny dator. Som ja sedan aldrig använde. Suck. Men den har fått vandra vidare i familjen nu så han är nyttig nu. 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Oh, jag byter ju favoritlåt nästintill varje vecka, men troligtvis I see fire för den har blivit nästintill magisk. 

Vem har du umgåtts med mest?

Min prins<3

Har du haft ett förhållande under 2013?

Japp, det är helt otroligt vad jag älskar den killen<3

Vart reste du under 2013?

Tyskland, Frankrike och Italien, sen passerade vi igenom flera länder på vägen. Sen har jag varit i fjällen, som jag redan sagt tidigare. 

Vem saknade du? 

Ingen alls faktiskt, jag har alla jag behöver. Självklart saknade jag min gamla klass som helhet efter att vi slutat nian. 

De bästa nya människorna du träffade?

Min nya klass då kanske? Har inte träffat så mycket nya människor. 

 

 

 

 

 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: