Hilda Eriksson

2013-06-11
22:45:37

Avslutet

Igår klockan 16.30(?) drog jag hem till Felicia för att göra mig klar. Dvs platta håret. Runt 17.30 drog vi oss ner mot skolan där dom flesta redan väntade. Alla var så himla fina! Jag blev rörd av att se hur stiliga killarna vuxit sig till. Och hur vackra tjejerna blivit. Klockan 18.00 lite drygt fick vi komma in och de bjöds på mat, lästes dikter, sjöngs, bjöds på mera mat och visades bilder.
Allting var jätte fint.

Efter middagen drog vi oss sakta men säkert ner mot badet för att ha kul. Men tyvär. De blev inte kul så jag och pojken åkte hem till honom. Vi campa på vårt egna lilla sätt och åkte självklart tillbaka till skolan imorse.

Alla var så gott som förlamade och orkade inte röra sig. Vissa fega ur och drog hem. Det ledde till walkover i brännbollsturneringen. Riktigt tråkigt för oss andra. Den sista dagen blev inte riktigt som jag hoppats på. Men men. Livet går vidare och imorgon slutar skolan!

Ni får en bild på mig och min lille kille!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: