Hilda Eriksson

2013-10-17
19:11:11

Ibland är världen trevlig

 
Jag tyckte personligen att detta var lite lustigt. Maxi är roliga dom ibland. Tyvär så äter ju inte jag choklad men för alla andra tjejer som gör det så är det en trevlig omtanke:) Förövrigt sitter jag och låter mina naglar torka. Gha. Det blev inge fancy-stuff idag inte, jag fixar dom imorgon istället. Jag ångrar att jag tog bort det gamla, vet inte ens varför jag gjorde det?  Har målat tre olika designer men ingen blev bra. Så nu är jag nog hög på allt aceton.  Tunga grejer det där vet ni. 
 
Jag har köpt mig en liten finfin höstblomma jag. I mitt huvud såg det så fint ut med en fin blomma i mitt rum, på mitt svarta bord och allt. Men mja. Nu inser jag väl kanske mina brister. Men den är fin iallafall<3 Och vattnas ska den knappt göras heller. Passar mig utmärkt faktiskt. Imorgon är det fredag, (wihio) 
 
Idag hade jag en intressant reflektion med mig själv på toan. Den handlade om när en brödskiva övergår till en macka. Jag överlade sen med min familj och vi kom fram till att allt som krävdes var lite smör. Men enligt mig så behövs det pålägg för att det ska bli en smörgås. En brödbit med smör tycker inte jag är en smörgås? Det är mer en macka. Invecklat. Men det är enligt mig faktiskt skillnad. Vad tycker ni? 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: