Hilda Eriksson

2013-10-24
17:25:33

Torsdag

Suck Suck för den här dagen. Suck suck för alla torsdagar tror jag. Jag vaknar alltid upp och tror att det är fredag. Idag har jag bara haft två urtråkiga lektioner av Hållbart Samhällsbyggade. Suck. Hade jag velat göra ett hus hade jag faktiskt valt bygg. Efter det hade jag engelska. Den här dagen har alltså varit ganska värdelös. + att jag alltid är så fruktansvärt trött på torsdagar. Jag slutar 14.25 men ändå faller jag näst intill ihop när jag kommer innanför dörren. Vilket inte passar sig idag, för jag har prov i historia imorgon. Blä. Blä. Blä. Därför har jag nu setat å glott på tv-serier. Tycker ändå att jag var ganska duktig som pluggade på skiten från kl 17-22 i tisdags. Lite grann borde ha fastnat tycker jag. 
 
Men, det är inte bara hemskheter som händer imorgon, det är ju faktiskt fredag. Så min lilla prins ska hem till mig. Vi ska se på TVD och PLL! (Wihi!) Längtar! Och på lördag så ska jag återigen fira min systers födelsedag. Denna gång hoppas jag att det blir lite roligare. Ha det fint i helgen! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: