Hilda Eriksson

2013-09-26
17:20:07

Ojoj

Ojoj, jag har helt glömt bort att jag har er att skriva till. Förlåt mig. Gulligt att ni tittat in ändå<3
Utöver skolan har jag i helgen som varit firat min prins och min 1,5 års dag. Men förutom det så har jag mest suttit med näsan i matteboken inför provet som var den här veckan. Nästa vecka så har jag spanskaprov, suck. Skolan. Apropå, imorgon har jag orienteringsexamen från 9-12.. Jag skulle inte påstå att jag är taggad för att vara ute i minusgraderna för att springa runt som en yr höna och leta efter stämplar...
 
Jag och mamma var nyss ute på en höst-isch promenad för att njuta av solen som visade sig idag. Jag hoppas att den visar upp sin bästa sida imorgon för min skull. Nu ska jag fortsätta mina tappra försök till att vara flitig.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: