Hilda Eriksson

2013-09-17
19:33:08

Tisdag

Hej där! Denna dag började med sjukdom. När jag vaknade upp denna morgon kände jag mig lite som döden själv. Trots det så ville jag verkligen inte missa skolan så här tidigt på terminen, så jag pallrade mig iväg ändå. Det var väl sådär, men jag trivs bättre i min nya klass måste jag säga. Från och med att jag kom hem har jag bara pluggat, det är visst inte bättre än så på gymnasiet. Man kommer hem 5 och pluggar till 7. Sen chillar man och tittar lite halvhjärtat på idol innan man går och lägger sig i tristess. Nåväl. Imorgon ska jag i alla fall till min prins och mysa. Det är något jag har längtat efter hela dagen.
 
Nu så ska jag sluta plugga och ta en uppfriskande dusch innan jag tittar på idol, jag hoppas såklart på att vakna upp i bättre skick imorgon. Jag hoppas att ni inte blir smittade av alla nya baciller som finns i skolorna. Adjö!;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: