Hilda Eriksson

2014-02-25
19:27:28

Sun


Ungefär så här tyckte jag att det såg ut i mitt rum när jag vaknade imorse. 
Dock gjorde det väl inte det men solen sken och fåglarna kvittrade. 
Jag körde min lilla bil till bussen och så lyckades jag flaxa till mig snålskjuts resten av vägen tillochmed! Härligt när "grannen" tar körkort. 
Solen såg jag inte till något mer under dagen. Den var säkert där utanför stenväggarna och gallret..(Överdrift å sido) Jag skrev upp 5 prov i min kalender varav två är dagarna efter att jag satt in andra delen av min tandställning. Min fokus kommer vara så häär låg. 

Nu tråkar jag tio minuter innan top model. Men allvarligt. När jag såg modellerna igår..då blev jag nästan full i skratt. Förlåt mig. Det var ett fåtal som faktiskt såg bra ut. Överhuvudtaget. 
(Säger inte att jag ser bättre ut men top model är ett ytligt program och det ska det vara, det är de dom bedöms på) 
Förra säsongen var alla dashing. Man kände typ 😱.  Top model är ju både bra och dåligt tycker jag. Det väcker ju "normer"  Men samtidigt är det ganska roligt att se alla utmaningar, kläder och coola bilder dom tar. Men man blir ju lite brain-washed efter. "Juryn" tyckte att en tjej på 1.71 var kort..jag kände mig typ som en pygmé. Iallafall tycker jag att det är Spännande med det nya konceptet med killar vs tjejer. 3 minuter kvaar. Ses!  
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: