Hilda Eriksson

2014-01-30
19:22:23

Master


Hej! Idag är jag catmaster. Min lilla katt får inte vara i mitt rum eftersom att jag är allegisk. Så när hon försökte smyga in lite olagligt sa jag åt henne " Nej, vänd om, gå ut" Och det var precis vad hon gjorde! Hon tittar in lite då och då för att titta till mig tror jag. Hihi. 

Den här bilden här ovan är så himla söt! 
Tänk att jag och min prins var ungefär så små när vi möttes för första gången. 
Pluttigt;) Nu ska jag fräscha upp mig lite och sedan plugga. Suck. Vi läser två böcker i olika ämnen, på olika språk på samma gång. Kommunikation. Inte en stark sida i skolan. Nåväl! Jag ska leva vidare på hoppet om att morgondagen blir bättre än den här dagen:) 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: