Hilda Eriksson

2015-02-27
23:45:46

Nytt på G


Hej! 
Idag var jag lite krasslig och har varit hemma från skolan, vilket inte gjorde så mycket eftersom att jag var nästintill lektionslös. Så under dagen har jag legat i soffan och studerat lite naturkunskap, tittat på skidor och hejjat på Sverige som tog silver. Pappa och jag har fixat en hel del med min garderob också, så imorgon blir den nog klar för användning. Det ska bli så skönt att stoppa in alla kläder som ligger på golvet och i vardagsrummet. Och för att inte tala om att rensa ut all skit som funnits i min bokhylla som också fick ta vägen ut genom dörren. 
Nu ligger min Prins och sussar här bredvid så nu ska jag nog krama lite på honom och sova jag med. God natt bloggisen! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: