Hilda Eriksson

2015-10-30
09:55:25

Halloween fester på gång

 
 
God morgon på er och hej igen efter en lång tid! 
Jag har inte haft något intressant att skriva om så det har på naturligt vis blivit så att bloggen fått stå i vilo. 
Jag vaknade för en stund sedan, helt nerdrogad av min sömntablett som jag tog alldeles för sent igårkväll. Utanför fönstret gräver gubbarna, välsigt högljudt en vallgrav i trädgrården. Nej men det grävs en lång, lång och djup "vallgrav" för att vi ska göra om avloppen. Så tänker ni smyga er in i mitt hus i mörkret så faller ni allt ner i gropen och kommer då rakt inte upp på egen hand hahaa. 
 
Jag har ju höstlov nu jag, så har spenderat tid med min familj, min pojkvän och mina vänner. Igår kom jag hem runt halv ett tror jag, efter en jättemysig kväll med min fina Lina. Vi spelade spel, såg på film och myspratade. Saknar att umgås med min lilla Li, det blir inte ofta nu när hon pluggar i Uppsala och jag här i lilla Enköping. Det blir svårt att få allting att gå ihop ibland. 
Hur som helst, ikväll ska jag iväg på festligheter, först ska vi träffas några vänner hemma hos Maja och sedan bär det av mot den första studentfesten. Temat är såklart Halloween såhär sent i Oktober. Jag ska gå som Polis jag, Köpte mig ett "barn-paket" innehållande skjorta och mössa inne på Butricks när jag var i Stockholm. 
Jag hade lite svårt att välja vad jag ville gå som, så jag beslutade mig för att gå ut även på lördagen haha. Så på lördag blir det yttligare en "Halloween-fest" Då ska jag ha teatermask och en svart liten klänning. 
 
Nu blir det till att städa och dona lite, måste dammsuga bland annat, det är fruktansvärt dammigt och fullt med döda flugor längs golvlisterna i mitt rum. Ska försöka övertyga min snälla syster om att hon ska vara vänlig och göra det. Jag hatar nämligen att dammsuga, jag drömde faktiskt om skiten i natt. Det fastnade hår på munstycket å blabla ingenting försvann, dammet smetades ut och blev en salig gegga. Usch Usch. Bäst jag talar med systern min då haha. 
Ha en superfin Fredag! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: