Hilda Eriksson

2016-02-27
22:59:58

Be mine 💕




Hej pĂ„ er! 
Denna dag har jag trĂ€nat lite men annars mest tagit det lugnt. 
Var ensam hemma sĂ„ hĂ€r nu pĂ„ kvĂ€llen vilket Ă€r lite lĂ€skigt tycker jag. Jag Ă€r ju medveten om att folk strosat omkring pĂ„ vĂ„r gĂ„rd förr om nĂ€tterna. 
Fy bubblan. 
Var in till mormor ett tag och tittade pĂ„ gamla fotografier men sedan blev jag sĂ„ trött att jag gĂ€spade ikapp med mig sjĂ€lv. 

Jag vill verkligen ha en sĂ„n hĂ€r liten underbar hund som jag kan mysa med vid tillfĂ€llen som dessa. Och alla andra dagar med dessutom. TĂ€nk vad roligt, en egen liten kompis. Han skulle fĂ„ sova i mitt rum i en liten hundsĂ€ng i hörnet framför sĂ€ngen sĂ„ att vi kunde se varandra. Jag har bestĂ€mt mig att önska mig en liten till studentpresent haha, det lĂ€t ej positivt nĂ€r jag klargjorde detta för familjen men annars tĂ€nker jag minsann skaffa mig en i smyg och ha hemma hos mitt hjĂ€rta. 

Nu ligger jag i sĂ€ngen, med delar av familjen Ă„terkomna sĂ„ nu kan jag slĂ€cka och sova utan att vara orolig. 
Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn: Kom ihÄg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: