Hilda Eriksson

2016-03-27
21:49:49

Bunbun



Dag 2 i städnings tiden är nu över! 
Har städat hela dagen, rensat och organiserat lådor, gått igenom gamla böcker och sorterat vilka av mina favoriter som mina framtida barn ska få läsa sedan. 
Har även hjälpt Sparrisen att rensa garderoben, slängde nog ner nått hon egentligen ville ha men det var fult så det var för hennes eget bästa. 
Goda gärningar, check! 
Nej men jag är faktiskt väldigt hård när det gäller städning. 
Mamma hittade en gammal docka från när hon var liten. Den var skitful, ögonen var trasiga och någon hade ritat typ könshår på den? Ändå ville hon spara den, så jag frågade om hon skulle leka med den, då hamnade den i säcken. 
Sorgligt men sant så tänker inte jag spara den för att sedan låta mina barn leka med en halvblind docka med könshår. 
Ibland måste man släppa taget. 
Jag kommer få ångra detta när vi kommer till min leksakskartong....! 

Efter all städning så åkte vi på bio hela familjen. Vi var nästan helt ensamma på bion, bara två andra. Haha tror att vi tog deras platser och dom vågade inte säga till... Pin. Så kan de vara. 
Nu ska jag avsluta här och göra mig i ordning för natten. 
Nattis! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: