Hilda Eriksson

2016-03-26
20:12:02

Vårig dag



Hej!
Denna dag startade som vanligt i Hildatid, vaknar runt 05 varje morgon nu för tiden. Första sak på schemat var Städning så vi har alla städat som bara den idag, alla utom Sparrisen som bara har suttit på sin sängkant och dinglat med benen. 
Hennes rum är jämt så stökigt och fult att om jag hittar nått skit så öpnnar jag bara dörren in till hennes rum och slänger in det på måfå. Här om dagen hamnade en omaka strumpa bakom hennes soffa. Haha. Årets Lillasyster, det är jag. Så under dagen har jag slängt in både det ena och andra i hennes kaotiska näste. Idag var det faktiskt bara hennes egna grejer. 

På miniprommenaden hittade jag Tussilago som jag tog in och gav till pappa i ett påskägg med choklad. 
Annars har vi ätit ägg och annat med mammas sida av släkten och letat påskägg. Vi har gömt påskägg sedan vi var hur små som helst, så det hör till. 
Även om vi är stora nu. 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: