Hilda Eriksson

2016-08-24
21:53:32

Årets sista dopp

Hej!
Denna dag har varit en bra dag, känns underbart att få säga så.
På förmiddagen ringde Adrien och ville prata om viktigheter som han uttryckte de. Haha!
Vid två var jag klar hos Britta och tog bussen till Uppsala för att köpa present åt min lilla kusin. Som fyller hela 16 år! När hände detta? Ungen har ju för sjutton börjat gymnasiet nu.
Och nu har vi inte samma klädstorlek längre heller, nej nu har han storlek s på herrkläder... Ack och fy.

Efter det blev det ett härligt kvällsdopp med Kalle och Kalle. Jag tyckte för nästintill första gången i mitt liv inte att det var kallt i vattnet, det var riktigt skönt.
Jag simmade lite och insåg sedan att det inte var smart med min förkylning. Dog lite. Men jag klarade mig från att drunkna.
På bryggan bredvid satt muslimska män och kvinnor med burka och allt vad det var. Slår vad om att dom fick sig en riktigt chock när jag bytte om, tappade toppen och stod där på bryggan bredvid. Oups.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: