Hilda Eriksson

2016-08-01
23:44:30

Hallondrömmar

Jag hade borstat tänderna och gått och lagt mig när jag insåg hur hungrig magen min var. Jag tassade ner till köket och letade efter något att äta, så kom jag på att det stod ju en hallonmuffin i mikron till mig som jag glömt att äta tidigare idag.
Och mumms vad den var god! Min mamma bakar med en underdrift de bästa bakverken genom tiderna. Jag kommer att sakna allt gott mamma lyckas göra när jag flyttar. Och jag kommer definitivt att sakna att på sommaren kunna kliva utanför dörren i bara pyjamas och äta hallon från hallonlandet.
Jag tycker verkligen så synd om dom som inte har egna hallon att plocka, utan måste köpa importerade skithallon som inte smakar hallon för fem öre. Tänk vad dom går miste om!
Men mamma har lovat att jag får komma och plocka när jag vill, så jag ska nog klara mig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: