Hilda Eriksson

2016-08-20
16:47:23

Vilopause

Hejhej!
Jag vaknade upp med en förkylning som spontant bestämt sig för att slå till...
Nu ligger jag och tar igen mig lite efter all dagens städning, som förövrigt inte är klar ännu. Jag har en så stökig familj alltså, förstår inte hur jag lyckades bli så annorlunda. Det ska bli skönt att alltid få ha rent och snyggt i min egen lya sen. Bara en månad kvar nu tills jag flyttar.
Om jag längtar? Jaaaa.

Imorgon kommer släkten och vänner hit för att fira mig som fyller 19. Idag är min sista dag som 18åring och det känns skönt, jag är redo för att fylla 20. Haha.
Dock har jag glömt bort den där glädjen i att fylla år, tycker inte alls att det är samma grej längre. Lite tråkigt kanske.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: