Hilda Eriksson

2016-06-19
01:24:32

En bra helg




Min helg har varit så bra. 
I lördags mötte Adrien upp mig hos min moster efter lite födelsedagsfirande. Först var vi bara hemma och myste och sedan fick vi för oss att gå på bio och se The Conjuring 2. Jag som inte sett en skräckfilm sen jag var 13 haha. Den var hur som helst bra, jag skrattade åt alla som skrek till då och då. Höll på att dö när en tjej som precis tagit en klunk av sin dricka, spottade ut allt över sin pojkvän. Det var kul. 
Vi var hemma igen rätt sent så vi somnade och vaknade vid 8 nästa morgon för att åka till Kokpunkten. 
Vi hade det så bra verkligen även om vi var lite besvikna på att det bara fanns några få rutchbanor. Jag är stolt över att jag vågade åka den "värsta" eftersom att jag egentligen dör av allt som kittlar av obehag i magen. Dagen avslutades med mat och fotboll hemma i soffan, Frankrike spelade ju så min fransman var så inne i spelet hela matchen och hoppade till då och då. Mysisen. 
Är bara tre veckor kvar tills han åker hem igen och man kan ju undra hur dum i huvudet man lyckas vara som fattar tycke om en av samma art så fasansfullt långt bort. 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: