Hilda Eriksson

2016-05-08
00:57:58

Bad Neighbours med bästa vännen



Hej! 
Denna dag har varit så fruktansvärt sämst, tills jag åkte till min Ebbis. Vi gick faktiskt på bio, typ tusen år sedan vi gjorde det känns det som, jag kan inte ens minnas haha! Men gud! 
Hur som helst. Vi såg Bad Neighbours2, skitbra film, tips! Så jäkla skev men så kul. Dessutom är ju Zac Efron med så värd att se oavsett. Den lilla Franco är också med och han är ju hur söt som helst. 
Är verkligen tacksam för att jag har en så himla bra vän. Tycker om henne så mycket. Å hennes sambo med, för han gör henne så lycklig. 
Dock har dom en katt och jag är ju allergisk så jag har kliat å kliat överallt sedan jag kom hem, hoppas att allergimedicinen kickar igång snart så att jag kan få sova, klockan är mycket för mig ju haha. 
God natt vänner! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: