Hilda Eriksson

2016-05-05
20:17:33

Relationsuppdatering



Hej! 
Jag känner att ni kanske behöver bli lite uppdaterade, Krynk och jag bestämde oss för att vi var för olika för några veckor sedan så det var bäst att vi gjorde slut. Vi är vänner och har skrivit som vanligt efteråt så det känns lungt. Vi var väldigt lika på så många sätt men han delade inte mina grundvärderingar. 
Visst är det jobbigt att gå från att ha någon där hela tiden till att inte ha det men. 
De första nätterna pussade jag min kudde i sömnen å vaknade å ba fan va sorgligt.  Haha. 
 
Tänk att jag bara varit 5 månader sedan jag var 14 år gammal. Ganska knäppt ändå. Jag minns typ inte hur man är singel. Hur  fan gör man saker på egen hand?😅



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: