Hilda Eriksson

2016-05-29
23:17:25

Som en död potatis



Oh herregud. Har tittat igenom alla sociala medier jag har och spytt på alla bilder på otroligt vackra flickor på balen som var igår.  Alla var verkligen hur fina som helst, en vän jag känt sedan barnsben var så så vacker att jag nästan blev tårögd. Helt otroligt att hon vuxit upp till en så vacker kvinna. 
Så tittar man på sig själv. Här ligger man liksom, med sjukt risigt hår i en enda katastrof å degar som en död potatis. 
Vad ska jag göra av mitt liv när skolan slutar? 

I helgen har jag iallafall träffat min fransman och hans vänner. Förstod till mesta dels inte ett shit så pratade mest med mig själv om hur jag skulle lyckas fly. Har ätit pizza två gånger denna helg och nutella-mackor till frukost. Onödigt onyttigt..! 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: