Hilda Eriksson

2018-01-16
05:56:38

Trodde hon skulle dö

(null)


Usch vilken jäkla dag jag haft rent ut sagt. Vaknade upp till att Aleja hade tuggat i sig ipren som någon klant lämnat framme. Googlade såklart om det var farligt, vilket det sannerligen var. Ingen veterinär öppen så tidigt på morgonen men vi åkte ihop om att det fanns någon på plats, och det gjorde det som tur var. In med lillskruttan som fick spruta med kräkmedel i nacken och ut och vänta på reaktionen. Har nog aldrig varit så glad över en spya. Vi fick recept på medicin samt flytande kol att spruta in i munnen var tredje timme. Hon tyckte int alls om kolet och det var så jobbigt att behöva tvinga i henne det. 
Nu får jag bara hoppas för allt i världen att inget organ tagit stryk av tabletten. Vet inte vad jag skulle ta mig till om hon försvann ifrån mig. Hon är verkligen min bästa vän, min bebis och det bästa jag har. Min tokiga lilla skrutta. Håll tummarna med mig. 

I och med allt kom jag till sängs senare än vanligt, sov två timmar och sedan dess har jag varit vaken. Nu vankas jobb om en timme fram till 16.30 och därefter mer jobb och jobbmöte. 
Det kommer att bli en lång dag, men jag kommer att greja det! 
Ha en fantastisk dag och uppskatta era käresta🌸 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: