Hilda Eriksson

2012-12-30
22:09:27

UggRugg

Tumblr_mfmahaskyx1rjle25o1_500_large
Hej där! Jag har aldrig riktigt fattat grejen med Uggs, och gör fortfarande inte. Men här om dagen gick mina kängor sönder och jag var tvungen att snabbt införskaffa mig något varmt. Så ett par svarta uggs fick de bli. Jag har vikt mig för Uggsmodet. Hahaha. Typ ett år efter men ändå^^
 
Nu ligger jag på mitt golv och chillar, ibland får jag för mig att sängen är för mjuk. Och hoppar då ner på golvet. De är faktiskt riktigt komfortabelt haha. Håller på och mäter lite jeans som ska sys in och lyssnar på musik. Imorgon är de sista dagen på detta år. 
 
Hah ska man kanske göra en sån här:

Hur har ditt 2012 varit? De har varit underbart och hemskt. Men mest underbart. 

Största misstaget iår? Ohoj. Att jag inte spenderat tillräckligt med tid åt mina vänner. 

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? De blir svårt att toppa de som varit underbart, men jag hoppas de. 

Blev du kär i år? Hopplöst.

Vad är din största framgång 2012? Att jag kommit i så pass bra form att jag orkar springa dryga milen, att jag  slutat äta chips, godis och dricka läsk och på så sätt blivit en nyttigare människa:) 

Vem har du umgåts med mest? Ebba&Bobbo

Bästa minnet från 2012: De har inte varit än. De kommer klockan 24.00 imorgon. 

Har du haft ett förhållande under 2012? Nej. Haha jag HAR ett.

Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? Jag har saknat solen. De är sant. 

Vad önskar du att du gjort mer 2012? Träffat bästis. 

Vad önskar du att du gjort mindre? Mått dåligt

Största musikaliska upptäckten? Åååh mig sjääälv! Jag är så musikaliskt begåvad att jag skulle kunna ta över   världen! Not. De är nog faktiskt att mina vänner sjunger så bra som dom gör! 

Vad fick dig att må bra? Jag måste säga min pojkvän. Han får mig alltid att må bra.Och de är den bästa egenskap någon kan besitta.

Vem saknade du? Solen! Var sjutton har solen varit de här året!?

De bästa nya människorna du träffade? Amen. Jag är lite osocial så jag har väl inte dirket träffat några nya människorx) 

Vad vill du säga till dig själv inför 2013:  Fan. Hilda. Du e kung. Du överlevde jordens undergång. Vad värre kan 2013 komma upp med.

 

Aaaa nu har jag gjort den. Nu ska jag nog ta och göra mig redo för att krypa till kojs. God natt:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: