Hilda Eriksson

2013-12-31
09:42:03

2013


Hahaha! Igår läste jag min egen blogg på grund av all tristess. Och herregud va konstig jag var förra året! Jag verkade dö var och varannan dag och återuppstod tydligen igen lika ofta. Att träna var mitt liv och TVD min drog. 

Nu har jag inte tränat sen i sommras och orkar inte längre springa den där dryga milen utan får ont i bröstet av 500 meter. TVD är visserligen ännu min drog. (Love it) Gud så mycket som har förändrats det här året. Jag kan bara undra vad 2014 har att erbjuda. 

Även denna nyårsafton kommer jag att spendera med min prins. Det finns inget bättre sätt att spendera tiden än med honom. Jag är ingen partymänniska, jag ser ner på alkohol eftersom jag har sett vad den kan göra. Så istället för att gå på nån dum tonårsfest där allt handlar om vem som kan strula med flest och bli fullast, ska vi fira med prinsens kungliga familj och deras vänner och barn. Hoppas att ni alla får en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: