Hilda Eriksson

2013-11-29
16:03:59

Sjukling

Igår mådde jag lite sådär, men imorse mådde jag bättre. Trodde jag. Mammi fick 
komma för att hämta mig. Så kan det gå. Jag har alltså bara legat och tittat på
TheOriginals, en "spinn-off-serie" till The Vampire Diaries. Känner mig bättre men 
mycket dåsigare, det brukar bli så när man ligger nergosad i ett mörkt rum. Men 
snart ska jag ta oh rycka upp mig lite. Ska åka hem till min prins så att han får 
ta hand om mig lite. Då kommer jag gensast att må ännu bättre. Men först ska 
jag nog ta något gott att fylla magen med tihi. 
 
Btw, ser det verkligen ut som att jag kliptt mig på bilden. Ibland vill jag bara 
göra något chockerande och helt spontant med mitt hår. Men jag har ju ett 
mission att förfylla, mitt hår ska bli långt. Riktigt långt och fint ska det bli. 
Minst en gång i livet vill jag ha underbart och nästan rump-långt hår. Minst en
gång i mitt liv. Så de chockerande förändringarna får ställa sig på kö och vänta. 
Nu ska jag ha en superbra helg. Hoppas att även ni ska ha det. Vi hörs nog snart. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: