Hilda Eriksson

2014-12-31
10:30:26

Gott nytt år



Hur har ditt 2014 varit?

Bra men även ganska dåligt vissa perioder och stunder. 


Vad är din största framgång 2014?

Oj jag skulle nog säga att jag är väldigt glad och stolt att jag har hjälpt många andra det här året. 




Vad spenderade du mest pengar på?

KLÄDER. Har spenderat helt galet mycket pengar på kläder det här året, jag har knappt köpt något annat. 


Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?

Freaks och Arsonist's Lullabye kanske. 



Vem har du umgåtts med mest?

Min prins<3 


Har du haft ett förhållande under 2014?

Ja det har jag. 



Vart reste du under 2014?

Ingenstans, jag trivs hemma så det gjorde mig egentligen ingenting. Däremot hoppas jag verkligen att mamma tar mig till London på en shoppingresa nästa år. 


Vem saknade du? 

Ingen vad jag vet eller kan minnas just nu. 


De bästa nya människorna du träffade?

Har inte träffat så många eftersom att jag är en hemmakatt. Men jag har lärt känna några i klassen bättre och fått nya vänner där. 

  

Största misstaget iår? 

Oj, det vet jag inte. Har säkerligen gjort många men inget som var värt att minnas. 


Tror du att år 2015 kommer blir bättre? 

Jag hoppas det. 


Blev du kär i år? 

Blir kär varje gång jag ser min Prins så ja. 



Bästa minnet från 2012: 

När jag vann Ellos-tävlingen och när jag läste att en tidning ville ha med mig, jag har nog aldrig hoppat så mycket i sängen då. 

Sen är det såklart massa små minnen som betyder mycket också. 


Vad önskar du att du gjort mer 2014? 

Tränat. Jag har blivit en sån slöfock när det kommer till träning. Nog har jag tränat en del men inte alls så som jag gjort tidigare. 


Vad önskar du att du gjort mindre? 

Det årliga svaret, Mått dåligt


Vad fick dig att må bra? 

Min pojkvän och min shoppingterapi;)

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015? 

Plugga bra nu så att du kan bli vad du vill sen även om du är 100% säker på att du till 100% inte vet vad du vill bli senare i livet.  

 

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: