Hilda Eriksson

2014-02-27
21:38:22

.


Hej! Min dag har varit en ganska bra dag. Den har sett ut ungefär såhär: 
På morgonen duschade jag, vilket aldrig händer. (Att jag duschar på morgonen alltså) Så det var lite intressant för er att veta. Sen skjutsade jag hem pappa ifrån skogen innan jag begav mig till bussen. 
Skolan var väl allmänt "lärorik" och intressant som vanligt. *host* 
Jag åkte buss hem med tjejerna som bor en bit ifrån mig. (SnålskjutsarN) 
Jag parkerar hos dom på morgonen och när vi kom hem bjöd dom in mig på vaaarm choklad, jag sa inte nej. Men tillslut fick jag säga tack för mig. Jag vågar inte köra i både regn och mörker kombinerat. Så en träningsstund fick det bli. Man får ju tänka på hälsan och röra sig ibland. Sen top model osv osv...
Det känns som att jag borde plugga eftersom jag har typ ett dussin prov..men de får bli en annan dag. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: