Hilda Eriksson

2014-11-30
23:32:42

Prinsen och Jag


Helgen har spenderats i mjukisbyxor med Prinsen, vi har sett på film, gosat och han har hjälpt mig med min dumma matte. (Hur kan någon leva med så många problem?) 
Nu är det sängen och musik i öronen som gäller. Prinsen skriver en uppsats om varför vi människor njuter så mycket av att lyssna  på musik men jag kommer inte ihåg vad han sa att det berodde på. 
Ändå en rätt intressant sak att tänka på, jag lyssnar på musik och blir ofta lycklig inombords av det. Mitt ego tror att hela mitt liv är en enda stor musikvideo då. 
Nu är det dags att sova för igår somnade vi sent, jag vaknade 05.00 i panik och borstade tänderna för att sedan somna om till 11.30 vilket är i topp tre på min lista för längsta sovmorgonar någonsin. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: