Hilda Eriksson

2016-05-08
21:35:19

Sunday



Hej! 
Alltså gud vilken lång dag jag har haft. 
Känns som att det var igår jag var ute och sprang fast det var imorse! 
Jag blev trött efter en halv kilometer och var tvungen att stanna, så nått fel är det ju uppenbarligen när jag annars klarar av 5km intervallöpning på bandet. 
Trist mycket trist. Jag märker sakta hur mina allergier utvecklas och blir fler...

Jag har hur som helst ändrat designen på bloggen som ni kanske sett, både för er som läser på dator och för er som läser via mobilen. Blev inte helt nöjd men jag är så kass på att förstå mig på hur man gör rent tekniskt i blogg.se's design.  

Har vår och sommarkris (livskris med för den delen, mer om det en annan dag) i garderoben. 
Jag inser att allt jag äger är svart eller vitt. Eller fult. Fast det är inte fult heller, det passar inte på mig bara helt enkelt. 
Jag har mycket snygga kläder men de passar inte på mig helt enkelt. 
Jag ska till Stockholm imorgon med Ebbset så jag hoppas verkligen att jag lyckas fynda lite där. 

Nu tänker jag slå på datorn och mysa ner mig i min nybäddade underbara säng. God natt mina vänner. 





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: