Hilda Eriksson

2014-06-29
23:32:28

Söndagen


Hej på er! 
Imorse vaknade jag hos min Prins, åt frukost och kollade på serier innan jag begav mig hemåt. Väl hemma stod mina  grannar och min familj i vägkorsningen med piknikfilt och allt för att invänta några traktorer. Bonde tänker ni nu, men det var faktiskt roligt att se hur alla gamla fina traktorer åkte i ett lång långt led.  
Efter den enorma händelsen(extrem överdrift) sprang jag en bit och tränade lite innan jag åt lunch klockan 17.00! Väldigt sent. Förövrigt har jag roat mig med att fota, skriva lite och jag har även börjat se om 90210. 
Imorgon blir det tidig morgon och jobb för min del. Det är inte rätt att jag, yngst i familjen är den enda som tvingas upp imorgon.  Ack ack..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: