Hilda Eriksson

2016-04-23
16:51:09

OKBABY




Alltså, jag har börjat titta alldeles för mycket på denna lilla familj på youtube. 
Meen dom verkar så underbara å pappan är så himla söt mot sin lilla son. 
(å så är han så snygg) Alltså jag har verkligen legat här i timmar nu och kollat när de städar å flyttar in å allt. Men dom är så mysiga. Å bebisen är så söt..! 
Tips om ni är lika lättroade och har lika mycket brist på liv som människan bakom denna skärm. 

Jag vill också bli en ung mamma men inte så här ung haha. Först vill man ju chilla lite. Men av någon underlig anledning så finner jag verkligen detta roande. Oscar, som pappan heter, skrev ett så gulligt brev till Kyra, som mamman heter, på hennes födelsedag och jag typ grät. Han skrev att han inte kunde köpa allt han ville ge henne eftersom de lever ensama i en lägenhet och ska försörja sig. Hade han kunnat hade han köpt monopol som hon ville ha, "fula" julstrumpor och ett halsband som skulle symbolisera deras kärlek och få det att bubbla i magen varje gång hon såg de.  Men så hade han en överraskning i ett annat rum och där hade han visst gömt monopol och fula julstrumpor. Han bad i ett nytt brev om ursäkt att han inte hade kunnat köpa halsbandet som han tänkte.  Sedan hade han skrivit ett brev från Levi som sonen heter och sedan så fick hon hålla sin lilla bebis å då hade han halsbandet. 
Gulliiiigt. Sen gick halsbandet sönder. Hahaha. 
Så tips tips tips till er som är som jag. 
Dom har två kanaler, Okbaby är Oscars och Kbaby är Kyras. 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: