Hilda Eriksson

2016-02-26
23:59:45

Date night



Hej! 
På måndag är det ett helt halvår sedan Simon och jag blev "ett vi" 
Eftersom att jag går i skolan så firade vi detta lite ikväll med bio och mat på Pinchos. Vi var faktiskt väldigt besvikna på Pinchos, hela en timme fick vi vänta på vår mat efter att vi beställt den. 
Vi pratade om att gå men precis då plingade det till om att maten var färdig att hämtas. Älsklingen tog två öl och sedan delade vi på en underligt knallblå drink som var god. Jag satt och åt isbitarna med skeden och lade ifrån mig skeden en minut och sedan kom en anställd och tog den haha. 
Simon ba Hallå kan vi få tillbaka skeden? Vi var inte klara med den? 
Killen tittade på oss som att vi var två små knäppa barn och sa vääldigt övertydligt  "Ni har ingen mat kvar" 
Jag ba....Jag gillar att äta is...:/ 
Haha. 
Hur som helst hade vi en trevlig kväll, nu ligger hjärtat och sussar så nu ska jag minsann släcka och sova jag med. God natt:) 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: