Hilda Eriksson

2016-07-12
20:39:19

Svettigt

Åh herregud vad det var länge sen jag tränade. Det känns som att jag är i sämsta möjliga skick när det kommer till min kropp och kondition. Känner mig mjuk och svag, det måste ordnas till. Ska börja knapra lite järntillskott igen för att jag tror att det kan ligga som grund för min obotliga matthet. Sedan ska jag försöka att gå tillbaka till mina tidigare, mycket nyttigare matvanor. Äter alldeles för mycket BragoKex och annat skit just nu.

Ursäkter hittar jag alltid på, på vintern är det så dyrt att träna på gym osv och på sommaren är det så lätt att man hamnar framför en bok eller ett annat äventyr istället. Men nu ska jag försöka återgå till mitt nyttiga liv med regelbunden träning.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: