Hilda Eriksson

2016-06-20
14:39:32

Fråga till er

Hittade detta kort jag aldrig förr sett, hemma i ett album hos mormor.


Vill ni att jag ska skriva mer personligt i bloggen? Just nu skriver jag väldigt ytligt om mina dagar bara, inte så mycket som faktiskt kan vara intressant.  
Mitt liv skiljer sig ju lite från det normativa livet hos en 18-åring men jag har hållt mig för att skriva om mer personliga saker här på bloggen, för att jag inte vill skala av mig för mycket för vissa som jag vet läser min blogg. Men jag känner, numera för det mesta att jag inte orkar bry mig vad dem ska tycka och säga om mig. 
Jag är stolt över att jag finns och det finns kanske andra som läser som kan finna min vardag lätt att relatera till. 
Och då menar jag allt liksom, allt från att faktiskt acceptera och finna ro i att farfar har gått bort, till att falla och snubbla till för en människa i ett annat land. Vad tycker ni? 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: