Hilda Eriksson

2016-06-10
10:01:46

Gårdagen

Sötaste faceswapen jag sett haha

Gårdagen spenderades i Uppsala med Lina&Co. Vi tog bussen in och därefter mötte vi några andra och umgicks ett tag innan Adrien slutade jobba och joinade oss. 



Vi drog oss från gruppen efter ett tag för att äta lite mat. Vi åt på Riffi's och det var verkligen sämst så dit går jag aldrig igen. Jag beställde en Tortelini utan permasan på, vilket jag klargjorde tre gånger men ändå fick jag en tallrik med osthelvete på. Nej tack en ny sa jag haha. Adrien beställde Fanta som dom "glömde" att han beställt...Så vi drog slutsatsen att dom var efterblivna. 
Efter det gick vi på bio för att se den nya Alice thru the looking glass, den var faktiskt rätt bra. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: