Hilda Eriksson

2016-06-02
22:06:40

Imorgon smäller det


 
De flesta säger att studentdagen var den bästa dagen i livet, tänk att den dagen är över för mig redan imorgon. 
Är otroligt lycklig att få starta om på nytt på eget vis, men samtidigt lite rädd eftersom att skolan har varit de enda liv jag vetat om i alla dessa år. 

Planerna för min del är inte så stora, hade i ettan tänkt mig att eventuellt plugga vidare på juristlinjen. Men med åren kom visdomen och tröttheten av att plugga så mina planer för den närmsta tiden är att ta körkort, som jag inte känner mig speciellt motiverad till, skaffa mig ett jobb som betalar hyran till min framtida lägenhet. Vill verkligen skaffa eget litet boende. Och en hund. 
Men framför allt ska jag faktiskt vila och ta igen mig efter tre otroligt krävande och kvävande år utöver skolan och känna mig stolt att jag överhuvudtaget överlevt. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: