Hilda Eriksson

2016-05-08
10:46:04

Är jag känslig mot pollen?


 God morgon! Jag hade tänkt starta dagen med en solig springtur. Det har inte gått så bra de senaste gångerna jag sprungit utomhus, är rädd att jag är känslig mot all pollen som far omkring nu när allt börjar gro. Känns tråkigt om det vore så, fast å andra sidan har jag börjat tycka om att löpa på bandet på gymmet. Ute i naturen blir hjärnan så frigående, så vill vi inte ha det haha. 

Förutom att träna så hade jag tänkt att räkna lite på alla mina utgifter som jag egentligen inte tänker på. Då menar jag Spotify bland annat. Visst man skulle ju klara sig utan premium men Hell to the no alltså. Samma med gymkort, man klarar ju sig på att träna utomhus eller hemma men gym är viktigt för mig faktiskt. Aa så jag hade tänkt räkna lite på mina utgifter utöver det basala. Även om jag tyvärr ser en del av dessa övriga utgifter som basala behov hehe...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: