Hilda Eriksson

2016-05-02
20:36:23

Vindruvorna var mögliga



Hej! 
Hade inte en enda lektion idag men jag åkte in en stund en då och passade på att skriva lite. Just nu är skolan så himla chill! Har enbart en uppgift att arbeta med just nu, slutuppgiften i media, information och journalistik. Den suger. 
Men när det är över så blir det härligt så jag lever vidare på det. 

På gymmet var det jag och pensionärerna och i duschen kom det in en naken liten tant i typ en smurfhatt! 
Det var inte ens en vanlig badmössa i plast, denna var typ i ull , det var helt sinnes. Å sen failade hon med kranen och fick allt vatten över huvudet ändå. 
Tror jag fnissade lite i smyg. 

Därefter mötte jag upp Ebba för en liten fika, äcklig paj med mjölk som dom kallade vaniljsås. Tumme ner för Systrar två. 

Kom hem för ett tag sen å ville äta lite vindruvor. Så var skiten mögliga. Inte alla men ett par styckna. Så slängde hela skiten. Köpte dom i förrgår ju.. 
Jag vill ju haaaa frukt! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: