Hilda Eriksson

2016-05-10
12:31:07

Fuck you

 
Ni vet dom där människorna som säger att dom är din vän men som i hemlighet gör saker bakom din rygg som bevisar att dom faktiskt är ett sorgligt exemplar av en människa och ett skämt som vän.
Dom som vet att det sårar dig men gör det ändå. Finns inga ord för hur mycket jag hatar "vänner" som dessa.
Jag ställer upp för så många runt om mig varje dag och ändå finns det människor som lyckas att bara förbise det och skita i vad jag faktiskt känner. Fuck you. Die and get hit by a bomb. Bokstavligen. Känner noll som helst empati för dig och detsamma känner uppenbarligen du om mig.
 
Jag känner dock att det är synd om folk som lyckas växa upp och bli så jävla dumma i huvudet. Hur fan uppfostrades dom egentligen? Har ingen lärt dom vad som är rätt eller fel?
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: