Hilda Eriksson

2016-05-05
10:55:44

Kontorets snackis



Gårdagens kväll var trevlig. Inser att jag är för "gammal" i själen för att parta som man gjorde förr. Men jag uppskattade verkligen att få tid med min Ebbs å sen träffade vi många roliga och lite smått dryga människor. 
Vi hamnade bredvid ett par 40 åringar, hur sköna som helst. Den ena tjejen frågade vad jag jobbar med så berättade jag att jag fått jobb som jag tackat nej till och förklarade varför. 
Så utbrister hon "Men gud det är ju du!" 
Så jobbar människan i samma hus fast en annan avdelning. Tydligen är jag kontorets snackis..! Plus att hennes sambo ringde å hon ba "Du vet tjejen jag pratade om??? Hon sitter här!" 
Sällan jag lyckas haha. Men hon sa att dom bara hade sagt positiva saker så det var ju skönt. Fick höra beröm för hur jag var och tänker i efterhand utav en annan kvinna än dem som intervjuade mig också, hon som jag pratade med när jag tackade nej, så något rätt måste jag ju gjort. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: