Hilda Eriksson

2016-05-17
22:56:00

Ljusare kvällar på uteserveringen



Hej! 
Jag var så trött imorse när jag vaknade att det var helt galet haha. Har inte känt mig så sömnbakis på väldigt länge. Ni vet som när man verkligen verkligen behöver sova mer. 
Spenderade flera timmar i skolan för att inte göra ett skit som vanligt. Ska bli så väldigt skönt att få ta studenten och slippa skolan och alla inuti den byggnaden😁 
På eftermiddagen kom Adrien på besök, så vi tog oss hälsosamma som vi är en öl på uteserveringen, och sedan en pizza på Astas Vedugn. Jag bad om att få världens minsta pizza typ men den blev stor som attan ändå. 
Adrien är så söt, han kysser min hand och min panna hela tiden, håller handen om mig vart vi än går och leker med mitt hår när vi är stilla. 
Så för er som tröttnat på våra väldigt ofta respektlösa svenska män så kan jag rekomendera att gräva fram en fransman. 
Fast jag skulle rekomendera att ta en som faktiskt kommer att stanna i Sverige...this one wont :( 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: