Hilda Eriksson

2016-05-25
22:32:39

Ögongodis i sängen


Hej! Det var evigheter sedan jag kikade in här, kul att se att ni ändå gör det! 
Är nu helt i student-bubblan och svävar fram om dagarna. Igår firade vi tio dagar kvar till studenten, helt otroligt att det är slut sen! Vad ska jag göra med mitt liv? Har en smärre inre kris pågående kring den frågan men den får jag ta itu med senare.  
Dagen, eftersom vi startade festligheterna vid 2, och kvällen var väldigt trevliga. Adrien följde med till Brasseriet, han var alldeles förskräckt av alla blondiner som sjöng. Haha. Det är säkert knepigare att finna stämningen om man inte förstår hälften av alla låtarna vi sjöng. Jag råkade dricka mer JP än tänkt och somnade hårt när vi kom hem. Imorse snoozade vi allt för länge innan vi kravlade oss upp ur sängen för en ny dag. Och imorgon är det mösspåtagning och på't igen! Är så otroligt taggad! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: