Hilda Eriksson

2016-05-03
15:31:10

Torka bajs hela sommaren

 
 
Herreeeee min skapare.
Idag var jag på jobbintervju för jobb inom LSS.
När jag sökte jobbet så trodde jag att det handlade om att stödja människor med funktionsnedsättningar, hjälp dem i vardagen, följa med till affären och kanske sitta ute i parken och äta lite glass.
Men nej då. Här ska det torkas rumpa och bytas blöja. Till råga på det ska man i vissa fall ge kunden mat genom en pump i en slang i magen. What.
Jag gick därifrån och hoppades  på att jag inte skulle få jobbet. Skrev lite till mamma och sa att aldrig i livet. Vill ju inget hellre än att ha en liten hund men stretar emot eftersom att man måste plocka bajs.. så känns ju rimligt att iså fall börja med en hundvalp.
Men så tre timmar senare ringer dom och säger att jag fått jobbet.
Jävla skit.
Så nu är frågan om jag ska tacka nej till jobbet jag sökte för tre timmar sen, eller om jag ska torka bajs hela sommaren. Senare alternativ ligger i underläge.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: