Hilda Eriksson

2016-05-20
07:27:47

Vettig eller bekväm



Åh...
Min mobil har börjat strula så dant för mig. Den laddar ur så väldigt snabbt numera och jag kan inte ens minnas att jag haft denna mobil speciellt länge. 
Jag vet att jag köpte den medan W och jag fortfarande var tillsammans så jag måste haft den i mer än ett år iallafall. 
Tänker inte ens bry mig om att lämna in den på lagning utan tänker köpa mig en ny, tror att det blir billigare i slutändan eftersom att det är annat strul med telefonen också. 

Frågan är ju då om man ska vara dum nog att köpa sig ännu en Iphone, som troligtvis är programmerad till att dö kapacitetsmässigt efter ännu ett år..
Eller om man faktiskt ska köpa sig något vettigt som kanske till och med håller...? 
Det blir nog ännu en Iphone ändå, jag är så van med hur allting fungerar på den. Samsung och alla de där telefonerna är så krångliga att förstå sig på tycker jag. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: