Hilda Eriksson

2016-09-12
06:09:18

Ny vecka

God morgon!
Måndag idag och en helt ny vecka börjar. Idag ska jag på "möte" med en förskola jag varit vikarie hos en och en halv dag, som erbjudit mig deltidstjänst från oktober om jag så vill. Det känns jätteroligt att förstå att dom faktiskt tyckte om mig så pass mycket efter den lilla tiden och jag skulle gärna tacka ja, men jag behöver fråga några frågor innan jag kan gör det.

Annars då, helgen var lugn, stod på loppis med mamma för att försöka sälja vidare lite pryttlar, begav mig ut på äventyr till Barkaby haha och efter det blev det ett extremt svettigt pass på gymmet.
Nu ska jag sova en liten stund till och sen se om jobbet ringer in mig.
Vet inte om jag nämnt det men jag jobbar i vikariepoolen,som det heter, och dom ringer alltså in mig på morgonen om det är förskolor som har för lite personal för dagen. Det är faktiskt väldigt roligt! Skulle inte kunna tänka mig att jobba med barn hela livet men såhär ett tag är det jätteroligt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: